I gotta feeling..

 

.. that tonight's gonna be a good night ;)


Sitter här i min äntligen inköpta morgonrock och myser i min ensamhet. Försöker smida lite planer inför kvällen, och det verkar finnas en hel del att välja på om man säger så. Just nu lutar det år att bege sig rakt över gatan för födelsedags/avskedsfest. Innan det tänkte jag dra mig ner på stan för lite H&M shopping. Det är bra rabatter på mascara och hårspray den här veckan, så med extra rabatt får man passa på.

Det vart en sen men ganska så bra kväll tillslut igår iaf. Var mest soffhäng med en massa trevliga konversationer tillsammans med vänner på msn som jag inte har hört av på väldigt länge. Det är så skönt att ha vänner som man ibland inte pratar med på ett halvår, men när man väl snackar igen så är allt precis som då. De som alltid finns kvar så att säga .. riktiga vänner :) Intog inte sängen förens vid halv 3 tiden tror jag, tröttmössan.

Nu ska jag hoppa in i duschen, skrubba och göra fin. Sedan väntar bamsefrukort innan jag ska iväg och spendera. 




                                               Var tog all den fina snön vägen som föll inatt? Stora som cornflakes..







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!