I-landsproblem!




Aaaah, va arg jag blir. Fungerar Nelly.se för er? Hos mig har det inte gått att komma in på Nyheter de senaste två veckorna, jag blir bara direkt skickad till babykläder!! Samma sak hos er? Fick mejl om den hemliga rean som startade igår oxå, men inte ens den fungerar att komma in på .. blir bara direkt skickad till barnkläder igen. Suck!




                                                                                                      Could this be a sign? Haha, I'm kidding






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Natta

Mhmm skickas direkt till babykläder, jag tror högre makter försöker säga dig något.. :P Ja visst är kakfatet och överkastet fina, men dyra och sånt som egentligen inte behövs, karln drar i en så man går vidare. Hehe.

2009-11-13 17:22:51 http://nattsingen.blogg.se/
  elena

Stackare!

Hos mig fungerade det vart 2 elise ryan klänningar, ett par jeans och 9 par skor rikare och enormt mycket fattigare ;)

Hoppas lyckan vänder

2009-11-13 20:44:56 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!