Lilla, lilla du ♥



Först och främst; Grattis till Natta, Micke och lilla Tilde som igår blev storasyster till Tuva. Hon valde att komma av bara farten. Jag hoppas att ni mår bra allihopa och att vi får träffa er snart! :)



Idag är en knepig dag. Har en massa inspiration och säkert ett tiotal inlägg på lager, men jag får inte fram ett ord. Därför snodde jag en lista, bara så att ni får något att läsa ;) 


Nämn något som gjorde dig glad igår: Min sambo


Vad gjorde du kl 08 imorse: Plockade kläder på H&M

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kikade igenom dagens blogginlägg av olika människor

Det sista du sa högt: Hejdå, ses imorn!

Det senaste någon sa till dig: Det gör vi

Vad har du druckit idag: Vatten, en kopp choklad, vatten och sedan ännu mera vatten

Vad var det senaste du åt: En mandarin som bestod till stor del av kärnor

Vad var det senaste du köpte: Vi veckohandlade igår, så mat.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå, som allt annat i vårt hem ;)

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och kallt. Skulle tippa på att det regnar oxå

Godaste glassmaken: Aw, glass är ju min last, helt klart. Jag kan inte välja bara en, jag väljer alla!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, eftersom jag vart med om det själv.

Sover du tungt: Första halvan av natten väldigt tungt, vid tre börjar jag vakna med jämna mellanrum för att kolla klockan, när den sedan ringer så sover jag som en stock igen, haha.

Drömmer du mardrömmar: Ibland, ja.

Trivs du med ditt jobb:  .. ja, jag gör väl de.

Favoritklädsel: Totalt nerklätt, som mysbyxor och ett linne, eller uppklätt till max. Jag gillar faktiskt inte vardagskläder, även om det är de man oftast klär sig i.

Favoritlåt just nu: Oj, den var svår. Just nu är jag inne på Winnerbäck igen. Blir alltid så glad av ”Jag vill gå hem med dig”

Vad ser du om du tittar till höger: Bokhyllan och soffan som vi måste bli av med. Någon som vill köpa?

Vad gör dig glad just nu: Musiken, mina vänner, kärlek och att jag får två veckors semester från jobbet när jag vill under januari i utbyte mot min julsemester, yey!

Vad ska du göra härnäst: Sätta igång med dagens middag.

          
Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Lat, skulle gärna hänga här i soffan hela kvällen.

Favoritgodis: Kryptoniter, i alla former och färger!

Kläder just nu: Svarta jeans, vit/svartrandigt linne. Jobboutfit!

Sommarplaner?: Lååångresa till Usa med familjen. Oj vad jag längtar.

Hur många kuddar sover du med: Jag börjar med två, sedan en, men så hamnar jag alltid nedanför kudden tillslut, haha.

Spelar du något instrument: Nope, men jag hade en kort karriär som blockflöjtsspelare när jag var yngre.

Morgon eller nattmänniska: Shit, jag är varken eller numera. Mitt på dagen kanske, får man säga så?

Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner

Är du kittlig: Ja, men bara när P kittlar mig. Inte alls annars, konstigt.

Snarkar du: Hur ska jag veta de? Men tveksamt.

Stjärntecken: Skytt

Äckligaste insekten: Nattfjärilar i alla dess former!

Längtar du mest efter just nu: En solsemester, långt, långt bort från verkligheten. Och att få gå och lägga mig ikväll och veta att jag har en lååång sovmorgon imornbitti :)









K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!