TGIF





I vanlig fredagsordning såg jag till att få gå hem redan klockan två från jobbet. Det har blivit en liten lyx i vardagen :) Tog mig hem och började förbereda för morgondagen genom att tvätta mitt löshår (ja, de måste oxå vårdas) som jag hoppas fortfarande ska passa imorgon eftersom mitt hår blivit mörkare efter mitt senaste frisörbesök. Passade även på att testa mitt nya uppblåsbara fotbad från Frozza.se som jag bara ä l s k a r! Hur underbart är det inte med fotbad? Verkligen underskattat. Ska föröska göra det här till en vana, jag som alltid annars går omkring med så äckliga fossingar. Nu ska jag frächa till mig och sedan väntar en tur till Tuna Park. Måste inhandla farsdagpresent och en outfit för imorgon. Vad ska ni göra ikväll mina vänner?


Bild från Frozza.se




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Ja det förstår jag. Det är dock bara fredagar som passar att träna innan jobbet, men jag börjar ju senare än dig också. Men det är skönt att starta dagen med träning på fredagar, man blir lite extra glad och känner sig lite bättre. Ikväll blir det att gå på Viva Brazil Show på teatern. Känner en som ska vara med och dansa, så de ska bli lite roligt att se :) Hoppas du får en toppen kväll imorn gumman. Massa kramar

2009-11-06 16:31:41 http://tingelsson.blogg.se/
  Ida

Du får äta sushi med mig när du vill sötnöt!

2009-11-10 21:29:58 http://idajessica.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!