Heartbreaker!



Den här helgen vart en riktigt lyckad en, lugn, men abolut inte fel. Igår tog jag mig till Stenby för att hälsa på Jenny och hennes lilla familj. Aw, deras lilla valp Milo är en riktig liten buse, men ännu mer en sötsak :) Beundrar att hon klara av att ha alla bollar i luften med småbarn, hundvalp, jobb och socialt liv meddans en annan känner att man inte hinner med annat än att ta hand om sig själv. Tänk om jag hade 3 personer till att tänka på? Jag skulle gå bananas.

Kvällen bjöd på liten tjejkväll här hemma hos mig. Linda, Natta, Elena och lilla Judith tog sig hit. Vart en hel del snack, lite vin, skratt och en väldigt mysig kväll. Judith kan redan konsten att charma alla i sin omgivning, bara av att finnas till. Får jag gissa så skulle jag tro att det en dag blir en riktig hjärtekrossare av den kvinnan ;)  






Idag har fått vara en ordinary sunday med allt vad det innebär. Sovmorgon, sen frukost, trycka i sig alla rester från igår (lunch, chips, dipp, godis .. mums;), promenad i solen och allmänt soffhäng. Kanske är det dags att börja röra på sig ordentligt snart?





K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Aw mysiga bilder! =)



Ja du får se till att bli frisk nu så att du får hänga på och boxas!

2009-10-19 17:19:48 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!