Underbara fredag.


De finns dagar då jag uppskattar mitt arbete lite extra, som idag. Imorse till exempel var jag redan vaken då klockan ringde första gången.. 05:35! Hur är det möjligt? Jag har haft en otrolig energi den senaste veckan om man jämför med tidigare. Är det möjligt att det har med mina D-vitaminer att göra? Jag vet faktiskt inte om det kan ha någon sådan effekt. Väl på jobbet höll jag i uppstart som är liten av en genomgång av vad vi har att göra under dagen, eftersom min gruppledare varit ledig. Skönt att han äntligen ser att jag visar framfötterna lite, så pass att jag får göra annat än att bara plocka kläder dagarna i ända. Det uppsakattas med variation i vardagen! Senare fick jag påminelse om vilka fina arbetskamrater jag har. En av tjejerna gav mig en tackpresent i form av gottispåse efersom hon fick ett par springhörlurar av mig i förra veckan. Hade såklart sagt att jag inte behövde ha något för dom, de har ju ändå bara legat och skräpat i lådan sen tre år tillbaka eftersom att jag har för små öron, hehe. Men idag överaskade hon mig allt :) Hon verkar ha tänk på allt när hon var och handlade. Mina älskade kryptoniter som jag äter i mängder, Turkisk peppar för att jag älskar lakrits, citroner som är min favoritfrukt, ost (med min favoritsmak, hur kunde hon veta?)och kex, vindruvor till de. Och så var hon så söt och hade köpt smaksatt cappuchino, hon tycker nämligen att jag måste lära mig att dricka kaffe, haha. Jag får väl försöka då, bara för att de va daim och toblerone smak ;) Och så ett par Smirnoff på de, sitter aldrig fel. Arbetsdagen avslutades med att en av mina gruppledare bjöd mig på glass, som tack för ett bra jobb :) Känns skönt att man är uppskattad. 

Ikväll väntar nog bara mys i soffan, tillsammans med min gottispåse förstås. Annat blir det imorgon när vi ska träffas ett gäng på Grappa för att fira Linda & Johans födelsedagar. Ser fram emot de, och den goda maten :)     



              



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Sara

Mmmm, grappapizza!!! ;) ses imorgon!

2009-10-30 17:32:09
  Linda

Gu,va gulligt av henne. Perfekt ju med en påse av sånt man gillar :). Imorgon blir det grappa, ska bli supermys! Ses då. pusspuss

2009-10-30 19:22:15 http://lthorsell.blogg.se/
  Tessan

Oj det var verkligen en snäll arbetskamrat, för det var ingen dålig gottis present :)

Härligt att du fick leda din grupp lite. När man får en avvikande arbetsuppgift, gör den hela dagen så bra. Hoppas vi ses snart gumman. Puss och kram

2009-10-31 08:21:52 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!