Det blir inte alltid som man har tänkt sig





Den här veckan har jag ungefär trettioelva saker jag måste komma ihåg att göra inför resan, vilket genererar i en hel del stress. Pang, så händer det som inte får hända. Igår vaknade jag upp och mådde som en påse skridskor ungefär. Kämpade mig verkligen igenom dagen på jobbet, men efter en helvetes natt utan någon som helst sömn så ringde jag min GL idag och sa att jag blir nog hemma åtminstonde två dagar. Bättre att vara hemma och bli helt frisk till helgen, än att vara sjuk i NY. Pang nummer två, idag har jag en akuttid hos tandläkaren som förhoppningsvis kan göra något åt tandvärken jag gått med till och från i snart ett års tid nu. Vet dock inte om jag är speciellt exalterad den här gången (som jag vanligtvis är när jag går dit) eftersom den enda lösningen på problemet är att få en visdomstand utdragen, outch. Nej, nu är det dags att jag tar mig upp ur sängen för lite frukost och en dsuch, om jag kan få bort den här 30 kilos klumpen som ligger och sover rakt över mina ben vill säga. Ja, glömde jag kanske berätta att jag även agerar hundvakt hela veckan lite spontant sådär mitt i stressen?








K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Nej va tråkigt, är inte vad du behöver den här veckan. Jag ligger själv hemma med nackont och spänningshuvudvärk. Var och knäckte nacken imorse. Men sen får jag utnyttja hela dagen till sånt jag inte hunnit med, till Sesam och fixa nya p-piller, plugga! Ut på långis med Indra. Du kanske vill gå med då? Puss

2010-06-08 11:03:24 http://tingelsson.blogg.se/
  Sara

Krya på dig lilla gumman =)

2010-06-08 21:33:00 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!