good energy.



Den här veckan har energin i min kropp verkligen varit nonstop, troligtvis till stor del för det fina vädret och för att vi börjar gå mot vår. Jobbet har flytit på bra, så bra att jag äntligen fått till lite butikspraktik som kommer att ske inom kort. Kul att få vara med och se va som händer på den sidan av företaget, alltid bra med erfarenheter.
Idag gick tiden extra fort eftersom vi hade både kickoff och gruppmöte, plus att vi i det vanliga jobbet fick göra lite annat än vanligt. Var klara så tidigt att våran gruppledare gick med på att släppa hem oss redan vid halv tolv tiden, prima fredag! :) Stack hem och bytte om och begav mig direkt till gymmet där det belv en timmas hårdkörning på löpbandet. Yep, nu tränas det kondition för fulla muggar. Idag gjorde jag mitt 4'e pass för veckan, och jag är mer än nöjd med mig själv. Däremot mina lår är inte lika glada, nu börjar det kännas rejält. Imorn får nog bli en vilodag, .. shoppingdag med andra ord. Vad ska ni själva göra i helgen, mina vänner?
Nu väntar jag bara på att älsk ska komma hem så att vi ska kunna åka och hämta en riktigt sötnöt som ska spendera helgen med oss









K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 5 kommentarer



  Sara

Va? fick du gå hem så tidigt?! själv fick jag slita på kontrollen som gruppledarna inte ställde i ordning speciellt bra efter kickoffen, tack för den liksom! Ikväll blir det till att se let's dance ensamen här hemma. alla verkar vara upplanerade på annat, booring! =) Vi ses på måndag!

2010-03-12 16:52:21 http://skadusaga.blogg.se/
  Nadja

Vad härligt! Du får hänga med på pilates på söndag om du vill :)

2010-03-12 17:51:43 http://sweetladysoul.blogg.se/
  Linda

Ska vi kika melodifestivalen imorgon?! Lite vin o mys kanske? :) Eller bara mys ;)..Vi hörs. Kramar

2010-03-12 22:29:27 http://gangertva.blogg.se/
  cindy ♥

åh, fin header! ^^

2010-03-17 21:50:09 http://ccindylicious.blogg.se/
  Nadja

Jag har då aldrig tänkt på att du har dålig hy?.. men ja inte är de skönt när de gör ont lixom!! Noak fick en mindre chock idag när han titta på mig när han kom hem..han har aldrig sett mig sån är och då har vi varit tillsammans i 10 år..blää!!



Anna kikade på min hy på gymmet och hon tyckte de såg ut som en allergisk reaktion..vette fan..vet att de är från mina foundation..första gången var de lancome och nu andra estee lauder..bara att kasta ;-/

2010-03-22 21:45:03 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!