we're better together




Det blev en kortvariant av helgen den här gången, men ack en så bra sådan. Igår vart det som sagt middag hos päronen som hade laddat med Mexicotema. Tacos & tequila stod på menyn, och vi var nog alla fyra mer eller mindre lite rundade under fötterna när det var dags för hemgång. Kvällen bjöd på en hel del skrattfester, framtidsplanering och provsmakning. Det är många bollar i luften just nu vill jag lova, vilket är perfekt då det ger en hel del att se fram emot framöver :)

Efter en efterlängtad sovmorgon idag, och en kanske en ännu mer efterlängtad tvättid så vart den en sväng på TP för att dämpa mitt beroende. Jag behöver ett par outfits inför nästa helg då det bär av ner till Götet och min fina Ida. H&M is the shit och jag kom hem med hela tre(!) par klännningar, varav två har potencial till både jul- och nyårsblåsor vilket känns rätt skönt att ha avklarat i tid, haha. Det mest komiska var att jag alldeles nyss kikade in på Maria Montazamis blogg och fick syn på en klänning på hennes dotter som jag direkt kände att "den där måste jag ha", och när jag sen går och packar upp min shoppingpåse visar det sig att det är just den jag har köpt. Haha, knasboll.   

Nu blir det att krypa ner i sängen, ställa tillbaka klockan och njuta av att jag får sova en timma längre innan jag ska befinna mig på jobbet tidigt i morgon bitti. Det är bra om jag somnar i tid eftersom jag förmodligen kommer att vakna igen i natt när Patri .., förlåt, Pippi Långstump klampar in efter att ha varit på Halloweenfest. Haha, no comments på den känner jag. Han är så fin, min älsk ♥   












 



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  elena

Grannen på andra sidan vägen, jag börjar sakna dig lite väl mycket. Efter Gbg är det jag som kidnappar dig för en liten livsupdate ;)

2010-11-03 18:45:48 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!