ridin' solo



Den här veckan har varit evighetslång på jobbet, men äntligen är det fredag och jag hade turen att sluta redan klockan två :) Mannen har lämnat mig för Götet den här helgen så jag tänkte passa på att få ett och annat gjort, så som att åka till mami ikväll och planera London (yey), planera lätta outfits till resväskan, ett par powerwalks, jobba söndag, städa här hemma och äta sushi står än så länge på schemat. Ser fram emot helgen, är däremot väldigt avis på att P ska få gå på vårt (läs familjen Karlssons) älskade Frölunda(!) - (och P's))Brynäs i Skandinavium imorn! Om det är någon sport jag gillar så är det hockey, och att vara på plats där det händer. Jag ska hejja här hemifrån, vi kommer att krossa dom ;) 

I onsdags hade jag iaf en ljuspunk mellan arbetsdagarna. Vi, ett gäng från jobbet, fixade en liten hundträff i Strängnäs. Jag tog med mig en löpande Baby och mötte upp en boxer, en enorm rottweiler och en väldigt ettrig jack russel för en runda på spåret. Behöver jag nämna att det var lite kaosartat till en början eftersom de tre andra vovvarna var okastrerade hanhundar och väldigt villiga, haha. Men så fort vi kom iväg så skötte de sig ändå fint .. , om vi ser till situationen. Vi ska försöka att göra det till en vana, träffas en gång i veckan, vilket är nyttigt för både hussar och vovvar att få vara lite sociala och öva på lydnad.

Idag är det äntligen löning, som jag har längtat. Räkningarna är betalda och jag ska direkt iväg och sätta sprätt på ännu mer pengar. Det blir en snabbis till H&M för att spana efter ett par godingar jag sett på jobbet. Min dåliga ursäkt är för att jag ska ha något att ha på mig i London .. Är det inte sjukt, att jag måste shoppa för att kunna åka på shoppingresa? Så typiskt mig. Sen blir det att hålla i pengarna fram tills onsdag. Trevlig helg mina vänner!   



Alla ville kramas med bruden








K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Tessan

Å va roligt med hundträffar. Jag vill också. Så Baby löper också? Indra började i söndags, men är Baby hos er nu då?

2010-09-24 20:09:36 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!