sunday funday



En underbar och efterlängtad helg efter en extra jobbig arbetsvecka är över. Har fått in det mesta av det bästa den här helgen känns det som och jag kan gå till jobbet med laddade batterier imorgon. Fredagen blev myskväll här hemma där jag, tro det eller ej, spenderade större delen av kvällen i köket och bakade(!). Lördagen bjöd på shopping, sushi och Eurovision tillsammans med fina Tessan och idag har vi spårat blod i timmar och gjort en snabbvisit i Kvicksund för lite grillning hos bror och Erika. Ikväll har killarna tagit soffan i beslag för att kolla hockeyn och jag och B har stängt in oss i sovrummet för att ligga med datorn på magen och samtidigt kolla Big Brother. Livet är bra, det var allt för nu .. :)





K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!