Lohegatan 1.


Den här sommaren var även den då jag blev med lägenhet. Efter allt kaos lagt sig och jag kommit till insikt med att jag var tvungen att flytta så började en intensiv jakt. När jag berättade för mina föräldrar att jag kunde tänka mig att köpa så hakade de på ideen och det slutade med att vi nu står på papprena tillsammans. Hur kommer jag någonsin att kunna tacka dom tillräckligt? Sju lägenhetsvisningar senare hade jag äntligen gjort mitt val. Det roliga är att alla de övriga sex som jag kollade på hade något av det där jag verkligen var ute efter som gamla trägolv, högre i tak eller toppfräsht och nyrenoverat. Den jag valde hade inget av det jag just nämnde, men till skillnad mot de andra fanns känslan! Kände direkt när vi kom dit att här vill jag bo, läget är perfekt för mig och B och den har potential. Tydligen var det fler som kände samma sak, rent ut sagt fem andra som även de var med när det kom till budgivning. Men skam den som ger sig, en nervpirrande vecka senare var den min.

Min lilla skönhet har två rum och kök, är 64 kvm stor och ligger på Lohegatan 1. Hela lägenheten kommer att få sig ett lyft med nytt kök, badrum, tapeter, golv osv. Roligt att planera, men oj så svårt. Pappa blir galen på min beslutsångest, haha. Om två veckor ska jag försöka vara ute ur den nuvarande lägenheten för att sedan sova på päronens soffa de sista dagarna innan avresa till väst. Den riktiga inflytten får vänta tills senare i oktober då vi är hemma igen. Här kommer några före-bilder;










K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!