Don't hate the player, hate the game!



Idag blev det en tur till Västerås, närmare bestämt till Melanie som visade mig sin nya hemstad. Tog ett bra tag innan jag nådde hem till henne, någon hade ju för tusan stängt av nedfarten till E18?! Så 40 minuters bilresa visade sig istället bli 90 minuter, tur då att jag har mitt otroooligt långa tålamod ;) Så himla skönt att se dig igen tjejen, var väl en sådär 7,8 månader sen sist? Det blev en runda på stan där vi hälsade på precis allt och alla, lunch på Gränden och en hel del av varan som vi är bäst på, tjejsnack! Efter midsommar ser vi till att det blir en utgång, kommer nog bli kul att träffa på ett helt nytt gäng av människor. Eskilstuna är ju som sagt rätt litet, den här "alla känner alla" grejen är ingen hitt alla gånger..


 

Justin Timberlake spelade i Globen ikväll, och jag har bara en sak att säga; Skäms på er om ni missade de! Själv samlade jag ihop brudarna i Florida redan i februari för att se hans konsert i Miami. Killen är grym, och han bevisade ännu en gång vilken fantastiskt begåvad dansare och entertainer han faktiskt är, för att inte nämna röstbegåvning. Jag har nu börjat acceptera hans break från Diaz, min stora favorit, som sedan ersattes med Biel. Livet är inte lätt alla gånger.



Jag har alltid gillat det där med spel, speciellt eftersom jag har så lätt för att vinna, och för att inte tala om vilken bra förlorare jag är ;) Spel när det gäller det verkliga livet tycker jag bäst om av dem alla, även om jag den här gången inte precis ser något ljus i andra änden av tunneln. Hur ska jag lyckas vinna den här? Och göra de på ett snyggt sätt? Den här segern skulle vara värd så mycket mer än de flesta andra..



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!