Whatever,


 

Då var det alltså min tur att bli en i mängden, sätt ord till mina tankar & idéer, lägga ut mitt liv offentligt på nätet.


Den 10 juni 2006 tog jag studenten efter tre dramatiska år på Rekarnegymnasiets samhällsvetenskapliga program. Jag klev in i vuxenlivet som nybliven singel, jobbade & slet i x antal månader, vilket jag kände gav mig absolut ingenting. Tillslut pallade jag inte mera ″vardag″ & bestämde mig då för att fly landet. Packade mitt pick & pack & begav mig mot det lite större landet i väst, USA, närmare bestämt Boca Raton, Florida. Efter månader av galna upptåg, en hel hög med nya vänner & nemas problemas går alltså mitt visum ut & jag återvänder hem för en nystart?! Jag är singel, arbetslös & luspank. Men rik på minnen från mitt halvårslånga äventyr, fylld med idéer om min framtid & öppen för alla förslag! Den 12 juni står jag återigen stadigt på den svenska marken igen, äntligen. Därefter startar jag upp min blogg på riktigt, enjoy!




 


K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Jätte mysiga bilder, får väl välkomna dig hem! :D

2007-06-12 16:19:28 http://sweetladysoul.blogg.se
  Till Fia

1. Du updaterar som en ärta, är man med i bloggens värld gäller det fan att BLOGGA....
2. Vad det gäller gullan som va en kille och bengan som va en tjej (eller vafaaan dina ödlor nu hette) så kan jag lova dig att jag inte ska sprätta dem. (inte nu allafall) dom stör mig inte så värst mkt för tillfället... Fast i sommar kanske .. :D

2007-06-17 15:54:57 http://jennco.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!