Det ska kännas att man lever!


(Skrivet igår, fredag)


I lördags var vi igång, igen. Fredagens lyckade utgång gav helt klart mersmak! Tog mig hem till Ida för att korka upp, snacka skit och ha en liten miniförfest på tre. Tessan hörde av sig vid niotiden och bjöd in oss till hennes bror Micke som även han hade förfest, och själklart hängde vi på. Hade en klockren kväll hemma hos honom tillsammans med både nytt och gammalt folk, mucho trevligt måste jag medge. Kom inte ner på stan förens strax före två, då vi nekades ingång såklart. Vilket såhär i efterhand kanske var smart, betala inträde och dricka för en kvart är ingen vidare ide. Ida och jag fumlade runt nere på stan i någon timma eller två innan vi snodde en taxi och kom hem till sängen. Världens kallasta natt, helt klart.


Efter full rulle och i princip ingen sömn i två dagar så fick söndagen bli något utav en "ligga i soffan framför tv'n och göra ingenting-dag". Avslutade helgens sista kväll tillsammans med A, som bjöd på film och myskväll :) Ännu en helg med toppbetyg!


I måndags började jag ju som sagt för H&M istället för att slava för Manpower. Inte så vidare stor skillnad, förutom att jag har lite andra arbetstider, får ha vilka kläder jag vill osv. Veckan har gått fort, trivs riktigt bra på min nya station :) Jannice, min andra hälft på jobbet, har även hos fått en visstidsanställning. Mycket bra tjej det där!


Efter jobbet samma dag blev det en helkväll hemma hos W. Vänner-maraton och en väldigt massa skitsnack, så mycket att jag inte begav mig hem förens vid tretiden på natten, oups. Kom i säng runt halv fyra, gick upp för att jobba halv 6. Jooo, jag var skapligt trött dagen efter på jobbet! ;) Sammanlagt blev det inte mer än 13 timmars sömn från och med fredag till tisdag, men, det ska kännas att man lever!


I onsdags blev det tid för lite (nödvändig) shopping efter jobbet. Köpte ett efterlängtat minneskort till mobilen bland annat, som senare väckte stor uppmärksamhet inne i 21'an. Inne i förpackningen satt nämligen larmet kvar och fick vartenda butikslarm att gå igång så fort jag kom i närheten. Efter mycket om och men fick jag hjälp av Securitasvakten, haha. Sedan vart den en och annan farsdag-present såklart, en tröja från h&m och nya jeans från Gina.


Annars har veckan sett ut som vanligt; jobba, äta (umgås), sova. Idag, fredag, är jag bjuden till fest hos W med alla jobbarkompisar. Kommer att bli en intressant kväll, haha. Jag har vissa aningar om hur den kommer att sluta ;) Tar med mig kameran, brukar vara dåligt på sånt, men ändå. Får inte glömma bort kusin Johan heller som fyller 21 år idag, GRATTIS! Imorgon ska vi fira pappa, kvällen oklar och på söndag fyller Tias och Winnerbäck är i stan. Full rulle, det gillar vi.




                                                                            Dags att börja ladda inför kvällen,

                                                                                                                               ciao!



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Ida

Haha...börjar du förbereda kvällen redan. Sitter här vid datorn på jobbet och möglar, är typ ingen här. Hör väl av mig till dig ganska snart kan jag tro...det börjar gå runt i huvudet om hur jag ska göra med allt ikväll! Puss Babe!

2007-11-10 10:53:32 http://www.idajessica.blogg.se
  Linda

Fia, skoj att du kommer på lördag! Har inte bestämmt tid än men hör av mig om det...Sen vill jag ha en uppdatering i bloggen snart, tack! :D pusspuss

2007-11-15 13:11:09 http://lthorsell.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!