Do opposites attract?



Fredagskvällen vart i princip precis som jag tänkt mig, ett gäng maxade hockeykillar som såg till att fixa fyllan kanske lite väl snabbt? Bålen var sådär 50/50, vilket gjorde att även vi andra hängde på "fylleslaget" rätt bra. Alltid kul att festa med nya människor, träffade ett par riktigt intressanta ansikten får jag väl erkänna ;) Efter förfest, utgång, snabbmat & efterfest stapplade jag och Ida hem mot sängen, runt en sådär klockan 5 på morgonen. En annorlunda kväll, en bra kväll!


Lördagen fick bli en hemmakväll, en nödvändighet helt enkelt. Var planerat att vi skulle fira killarna, men de verkar ha gjort det rätt bra själv under fredagskvällen, hehe ;) Söndagen spenderades till större del i sängen, lyssnade på musik i timmar och gick igenom gamla favoriter. Finns det något bättre än musik? Tveksamt.

Framåt kvällen tog jag mig hem till P, en ny vän. Kikade på x antal filmer, lirade guitarhero och bara snackade inpå morrontimmarna. Gjorde en favorit i repris, tre timmars sömn innan jobbdags, haha ;) Ibland är det bara såå värt besväret. Veckan på jobbet har vart precis som vanligt, kanske lite väl lugn. Inget inhyrt folk på plats vilket verkligen märks, man får lixom mera gjort, snackas inte lika mycket ;)


Igår begav jag mig hem till P igen för att "göra ingenting". Vi hade bestämt oss att inte falla för grupptrycket den kvällen, haha. Kollade ytterligare filmer och bara flummade i timmar. Efter att ha vart vaken i 24 timmar pallade jag inte mer och kilade hemåt. Aw, han är fin den grabben, ..


Idag sov jag till 2, det händer väl aldrig?! Har fortfarande inte pallrat mig in i duschen, illa. Men det är dags nu, för om mindre än tre timmar ska jag infinna mig hemma hos Linda. Det blir en "girls night" ikväll, med taco, lite dricka och möjligtvis utgång kanske? Den här gången lovar jag att bättra mig med kameran. Jag är laddad till max! Dags att korka upp.


                                                                                                             Trevlig helg :D



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!