Winter wonderlaaaand!




För att delta i tävlingen om ett presentkort på smycken från Rock by Sweden Åsitas, klicka här!
Bara EN dag kvar att tävla, kom igen nu!!



Det finns nog bara ett ord för lördagens bravader - lyckat! Hade en underbar födelsedag tillsammans med familj, släkt och vänner. Tack alla ni som kom och förgyllde min dag, och för alla fina presenter. När jag kollar på presentbordet känner jag mig som en bortskämd liten snorunge, efterom ALLT som stog på min önskelista finns där..  jag fick till och med snön! Jag måste ha vart riktigt snäll i år .. 

  
Tack alla som gjorde min födelsedag till den bästa!






Fina rosor från mitt <3


Den här veckan däremot går åter igen i stressens tecken. Mycket att göra, och fortfarande inte en enda julklapp inhandlad .. när ska man hinna? Det är nu jag ångrar att jag tog bort min julsemester. Men jag är glad ändå, för äntligen har vi fått lite julstämning med all denna snööö! Jag verkligen älskar att bo i Sverige när vi får uppleva riktiga vintrar. Hoppas bara att det här håller i sig ett tag nu. Kalla mig konstig, men jag har ingen emot kyla, skrapa rutorna på bilen eller isgator .. i love it.
Nu ska jag sluta trycka i mig mina underbart goda chokladtryfflar (present från älsk) och pallra mig iväg för lite veckohandling, julklappsshopping och en och annan sladd ute i snön :D















K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Tessan

Jag älskar också att snön har kommit. Önskar Indra var lika glad som jag =)

2009-12-15 17:51:08 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!