Thank God It's Friday

 
(För att delta i tävlingen om ett presentkort på smycken från Rock by Sweden Åsitas, klicka här)




God morgon! Först måste jag säga att jag vart väldigt glad i går kväll när jag loggade in och såg hur många det var som vill vinna presenkortet. Fortsätt att komentera i inlägget, varje dag ger ytterliggare en chans att vinna ;)


Igår var det full fart hela dagen. Gick hemmifrån strax efter åtta på morgonen och satte mig inte i soffan igen förens vid 9 tiden på kvällen. Det var en väldigt känslomässig och jobbig dag, som många av er säkert redan vet om. Men med hjälp av mina underbara vänner så slutade den ändå på topp. Det blev en runda på stan med både Ida och Tessan, och efter en thailunch med den sistnämda så bestämde vi oss för att åka en sväng till Västerås. Vi gjorde nog den snabbaste vändan inne på Ikea någonsin, och därefter en snabbis på Nisses. Det här är ett smakprov på vad som inhandlades, och jag kan inte riktigt förstå varför :P Jag är den mest opyssliga människan någonsin, och hur hade jag tänkt att få ihop det här till en adventsljusstake?






Dags att kila till jobbet, ciao!







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Ida

Det kommer bli super bra! Jag tror på dig!

2009-12-05 09:13:41 http://idajessica.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!