Hemklickat!



Var precis inne på en av mina favoritsidor och beställde hem lite nytt shampoo, balsam och skyddande serum. Har lovat mig själv att börja ta hand om mitt hår lite bättre, speciellt att skydda det mot värme eftersom att jag blåser, plattar och stylar håret i princip varje dag. Strawberrynet.com har grymma priser och snabb (& gratis) leverans. Har varit en trogen kund i ett par år nu och aldrig blivit besviken. Ju fler beställningar du lägger, ju mer rabatter och erbjudanden. Sidan kanske inte ser så proffsig ut, men jag lovar er, man sparar massor av pengar och utbudet är stort.
Idag bestämde jag mig för att prova på Real Control serien från Redken, ett märke jag vart sugen att prova på länge nu. Har någon av er testat? Beställde även en 3 i 1-produkt från Tigi Bed Head som är både balsam, styling och finishing produkt i ett. Älskar Tigi! 
Kolla prisskillnaderna här nedanför .. det lönar sig att handla hos Strawberrynet.com!


 


Pris för det här paketet hos Strawberrynet.com - 397 kr (med frakt)

Pris hos Bangerhead.se - 747 kr (utan frakt)







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!