Sthlm by night.


I lördags morse blev det tidig uppstigning, make och styling inför en heldag i storstan. Tog tåget mot Älvsjö klockan 12 och mötte senare upp mina två arbetskamrater som gjorde sälskap på Hälsomässan. Vart verkligen positivt överaskad av allt den hade att erbjuda och skulle mer än gärna haft ett par timmar (och sedlar) till till övers. Vi provade allt som gick att prova från träningsredskap, naturgodis, handkrämer, spikmattor och vibrationsmaskiner. Med mig därifrån fick jag ett talande(!) hopprep (..behöver jag säga att jag är lättlurad?) som räknar kalorier osv, en träningsdvd och en träningdagbok. Ångesten börjar redan krypa sig på och jag har en känsla av hur den där dakboken snart kommer att börja eka tom. 

Vi tog oss vidare in mot söder där vi mötte upp resten av gänget. Började med fördrink på Kellys för att sedan ta oss till Garlic and shots där det bjöds på buffé, shottar, poledance, fotografering och allmän förfest. När alla var mätta och belåtna väntade Vampire lounge (Ötsgötagatan 41) som helt klart är ett ställe som ni alla måste besöka innan ni dör. Bara deras drinkar är to die for! Till sist vart det avslut på Kellys igen, där vi i kön in fick bevittna en otäck krock, innan det var dags att ta det sista tåget hem. Sammanfattningsvis, en grym dag i storstan!



           






 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Sara

haha, kul att iaf en ser normal ut på bilden på dig mig och raijsan! =) sådär blir man efter några cider, drinkar och shots :P grym kväll!

2009-11-12 22:45:17
  Tessan

Härligt gumman! Vi får köra en kväll i människobyn någon helg. Verkar som du hade en grym kväll! KRamar

2009-11-13 10:41:45 http://tingelsson.blogg.se/
  elena

Otroligt smått avis kan man väl säga.

Så nästa gång så får du kidnappa mig och dra ihop ett helt gäng med folk och rocka loss i sthlm som aldrig förr.

Miss you

2009-11-13 20:48:22 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!