Celebration!





Mitt upp i all stress igår på jobbet kom jag på att det i förrgår var våran årsdag, igen. Haha, andra gången vi missar det nu av två möjliga. Har inget minne av att vi gjorde något speciellt förra året och samma visa blir det i år igen. I stället var vi bara lite extra snälla mot varandra. Jag tvättade exempelvis min sambos alla kläder som jag sedan vek fint och hängde upp, tvättade sängkläder och fixade käk. Haha, vilken present. Men jag tror att han blev nöjd :) Tänk att vi nu är inne på vårt tredje år tillsammans. Det är stort, iaf för mig :)


Bara två dagar kvar på jobbet innan det vankas helg och festligheter. På lördag ska nämligen jag och ett gäng arbetskamrater ta oss upp till Stockholm där vi först ska gå på Hälsomässan i Älvsjö. Ska bli väldigt kul, speciellt då flera av de skolor jag funderat över att söka kommer dit och visar upp sig. Det är alltid lättare att kunna prata med folk öga mot öga och ställa frågor på det viset än att läsa en massa text på nätet tycker jag. Efter mässan bär det av vidare in till Söder där vi möter upp resten av gänget för buffé på Garlic and Shots. Det är en resturang som har vitlök i all sin mat, och då menar jag verkligen ALL. Det har vitlök i förrätter, varmrätter, efterrätter (ja, i glassen!), kaffet och till och med i ölen om du vill! Helt sjukt, men ska bli roligt att prova. Det har även 101 olika soters shots, mums, haha. Om benen sedan bär drar vi vidare ut i natten! :) Vad ska ni göra i helgen?

 

 

 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Ja de hoppas jag oxå. När jag var påväg hem från jobbet ringde dom och sa att han skulle kopplas upp på den konstgjorda lungan, men nu ikväll ringde dom igen och sa att han stabiliserat, så de skulle vänta med lungan. Men han ligger fortfarande i respirator :(

Å vilken helg du har framför dig. Va roligt det låter. Avis! :) Hoppas du får en toppen helg gumman. Puss och kram

2009-11-04 21:27:41 http://tingelsson.blogg.se/
  Nadja

Låter som en toppenhelg!

2009-11-04 21:29:59 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!