Ordinary saturday.


 

Igår packade jag in min finaste Ida i bilen och så blev det en tripp till Ikea. Jag måste säga att jag imponerades av mig själv när jag kom till kassan. Allt jag hade i i shoppingbagen var speglar till sovrum, en kavel och ett rivjärn. Med det menar jag att jag lyckades shoppa enbart sådant som jag faktsikt behöver, och inte en massa onödigt skit. Om man då inte räknar den där onödiga cheeseburgaren som jag hittade flottig och äcklig i min H&M påse i morse. Och nej, mina inköp på H&M var väl inte en nödvändighet heller. I vilket fall så var det en trevlig eftermiddag och det var skönt att få spendera den med Ida :)

Idag däremot har tiden bara flugit iväg. Vi tog, som vanligt nu för tiden, en rejäl sovmorgon och pallade oss inte upp ur sängen förens vid halv ett tiden. Jag minns inte att jag någonsin sovit såhär mycket förut?! Samtidigt gör det mig ingenting, för det är dom timmarna jag uppskattar mest på hela veckan. Då man får ligga nära, bara mysa och inte behöver känna att man har något man absolut måste kliva upp ur sängen för. Tillslut tog dock hungern över och vi tog oss upp för dusch och lunch ute.

Sedan dess har jag haft lite kvalitetstid med mig själv här hemma. Även det har blivit väldigt vanligt den senaste tiden. Har jag gått och blivit tråkigare än jag trodde? Satte upp den nya spegeln i sovrummet, gav gardinerna ett nytt försök och hittade ett par stövlar när jag gjorde ett djupdyk in i garderoben. Minns att jag impulsköpte dom för ungefär två år sedan för 1300 kr, och de har inte ens tagit sig upp ur kartongen än. Shame on me! Det är inte de att jag inte tycker att det är snygga, jag tycker bara att jag känns för kort för dom. Skaften är så pass höga att de skaver lite i mina knäveck nämligen, speciellt då man sitter ner. Färgen är också vad som bekymmrar mig, hade de vart svarta hade det inte varit någon tvekan. Vad tycker ni, inpregnera och använda nu i höst/vinter eller ska dessa få bli mina nästa Traderaoffer? 

   

 









K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Impregnera, dom var ju jätte fina! =)

2009-10-10 20:59:14 http://sweetladysoul.blogg.se/
  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Hej ! Tänkte ringa dig idag och fråga om vi skulle ta och ses snart ? :) Men så blev det inte så tar den frågan här och nu istället ? Jag har tre veckor kvar på jobbet, Men tog semester för att göra annat skoj istället, haha så på tisdag är allt som vanligt igen tråkigt nog.¨Kram

2009-10-11 22:15:57 http://jenny016.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!