Bäst i test




Hittade ett par av mina smink & hårfavoriter när jag gick igenom badrummet tidigare idag. Måste dela med mig av de här godingarna ;)








Den här primern från Smashbox är lätt den bästa ever! Har provat ett par stycken, och den här är den som jag fastat för. Applicerar först min vanliga dagkräm och sedan ett tunt lager av Photo finish ovanpå. Huden blir len som samet och den gör så att pormaskar, ruffiga ytor osv får en jämnare yta och blir lättare att täcka över. Sedan är det bara på med sminket som sedan sitter stenhårt hela dagen. Använder den alltid när det är dags för fest och utekväll. Den är lite dyrare, 375 kr hos Eleven.se, men lätt värt pengarna. Me love.









Det här torrshampoot från Tigi föll jag pladask förr sist jag var hos min frisör Emelie. Dock använder jag det inte som ett torrshampoo, utan lite mer som Dust it, för att skapa hållbar volym. På mitt hår fungerar inte Dust it speciellt bra, det blir bara en stor flottklump istället för volym. Därför passar den här mig perfekt, eftersom den tar bort det flottiga och ger stadga! Jag lyfter håret, sprayar lite och sedan tuperar jag lätt. När jag körde lugg ett par veckor i sommras så sprayade jag alltid lite sån här spray i luggen efter fixering så höll den sig pefekt under dagen och blev inte sådär flottig som den annars lätt blir. Den kunde gärna få vara lite drygare, men i övrigt är den grym. Och så doftar den ljuvligt!









K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!