U guys make me smile



Igår spenderade jag dagens nästan alla timmar mestadels i min säng eller framför datorn slötittandes på någon serie. Kände att jag skulle ge min kropp en chans att återhämta sig från den jävliga förkylning den åkt på som aldrig vill ge med sig. Är jag inne på tre veckor nu, kanske fyra? Well, idag känns det bättre och halsen är ok, inte bra men ok, så igår var kanske en nödvändighet ändå. Kvällen däremot var desto trevligare. Hämtade upp Sara och drog vidare hem till Linda där vi mötte upp resten av gänget för mumsig middag alá Eva. Resten av kvällen var drinkar (jag höll mig dock till min Pepsi max), en rond av "Hur fan visste du det?" som gav upplopp för ett antal livliga diskussioner och kvällen avslutades på sedvanligt vis med lite skönsång(?) alá Singstar. Tack för en mycket trevlig kväll mina vänner :) Nu, bamsefrukost i sällskap med Rachel Zoe!

 







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  elena

haha yes! hon växer snart om dig vännen ;)

2009-10-05 20:21:10 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!