Snabbis hit, snabbis dit.




I söndags tog vi en snabbis till Västerås, jag och min man. Första stoppet var på Chilli där vi betalade våran soffa (som anländer vilken sekund som helst!!), sedan snabbt in på Biltema och sist in och ut på Ikea för att köpa en gardinstång och äta köttbullar. Chilli var snälla och bjöd oss på hemkörningen av soffan eftersom att vi fått vänta så länge, det hade annars gått på närmare 1300 kr. Så nu sitter jag här och väntar på att den ska anlända, och håller tummarna för att dom är två som tänker lasta av. Hur hade de annars tänkt, att jag ska bära in soffan?!?! Well, jag påpekade ju de när vi var där men tanten i kassan verkade så stressad och bitter. Våran konversation lät typ såhär

Tant - Ni får välja vilken dag i veckan ni vill då ni vill få den levererad .. ?
Jag & P i kör - MÅNDAG!
Tant - Nej, det går inte.
Jag - Nehe? Tisdag då?
Tant - Okey. Och vilken tid vill ni ha den?
Jag - Runt 6?
Tant - Nej, det går inte.
Jag - Aha, men kommer ni två stycken då så att ni kan bära in den eftersom att jag är ensam hemma?
Tant - Nej, det går inte.


Haha, vilken kvinna. Om vi ändå inte får bestämma själv, så säg inte de då heller. Nu är dom här, ciao.










K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!