a day off.



Idag har jag äntligen en fridag från jobbet, för första gången på jag vet inte hur länge. Känns bra med lite egentid, om man kan säga så? Jag har vant mig vid att P kommer hem sent om kvällarna, och därför oxå vant mig vid all min egna tid. Då jag kan pyssla ifred, göra vad jag känner för utan att någon stör, hehe. Det kanske låter lite ego, men jag behöver tiden med mig själv, jag trivs i mitt egna sällskap. Får jag inte den tiden kollapsar jag tillslut, eller rättare sagt mitt psyke.
Nu har P börjat jobba dag iden, så jag får passa på nu när jag är ledig en hel dag :) Har tänkt få lite nytta gjort idag, de där småsakerna som jag annars alltid lägger på hög till ett bättre tillfälle. Måste besöka "vi 2 systrar" för att fixa en gardin till köket, åka till stora posten och lägga de omtalade skorna från Modekungen på lådan igen för retur, hämta ut paket på Sveaplan, byta bebiskläder på H&M, handla käk och fixa iordning mina Traderapaket. I det här läget är det bra att bloggen finns, då kanske jag äntligen får arslet ur vagn..

 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!