Djungelfiasko?

 

Var det någon mer än jag som såg tvprogrammet Kändisdjungeln ikväll? Jag är bara stum. Är dom seriösa, tv 4? Jag vet att den här programidén är en ”hugh success” i USA, men när Sverige tar på sig projektet, ja, då blir det bara larvigt. Jag fattade verkligen i n g e n t i n g. För det första, vad gör Karl-Petter (Bonde söker fru) ute i djungeln? För det andra, är Rafael Edholm så desperat att han måste ställa upp i ALLA tv-produktioner som finns?  Och vilka är de resterande? Haha. Där sitter dom, ett gäng svenska D-kändisar och pratar om något som man inte ens hör vad (eftersom kamerorna verkar sitta i träden, lite BigBrother över det hela), sedan dyker David Hellenius och Tilde de Paula upp från ingenstans och sänder live och plötsligt ska en dam (som jag aldrig sett) bli levande begravd så att hon kan samla stjärnor, men av vilken anledning?! Hm, det blir nog bara en säsong skulle jag tro.



Det var bätre att jag bytte över till Tv4+ där de visade Vid din sida. Det spelar ingen roll att jag sett den filmen tretioelva gånger, jag gråter som ett litet barn varje gång..  





K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Tack :) Jaa visst är han ,helt underbar liten krabat :)

2009-09-14 19:58:56 http://jenny016.blogg.se/
  Linda

Jadå, vi hör av oss. Ska dit o kolla imorgon sen får vi se hur budgivningen tar sig men den är absolut intressant :D! Vi hörs. kram kram

2009-09-14 20:04:38 http://lthorsell.blogg.se/
  Sara

Haha jag såg också en liten del av det där programmet. Men när jag tittade var det någon tjej som fick äta massa äckliga djurdelar (Bl.a varanpenis, mjölmaskar, kackelackor) för att få stjärnor. Jag fattade inte heller nånting, bara att det var väldigt äckligt!

Hoppas allt är bra med dig?

2009-09-15 15:18:58 http://ladysara.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!