Sometimes the hardest thing and the right thing are the same.

 

 

Idag har det rent ut sagt kliat i fingrarna eftersom jag haft sådan lust att skriva. Precis som det alltid gör när jag är arg, ledsen eller tankspridd och måste få utlopp för mina känslor. Jag hade lätt fått ihop en hel bok vid det här laget om jag hade haft tillgång till datorn under jobbdagen. Det är nu jag egentligen inte borde skriva någonting alls.

Just idag är jag arg.. och rädd. Jag är rädd för någonting som inte ens hänt än, något jag inte ens vet om det  kommer att ske. Och själklart blir det inte bättre av att jag ligger och väntar på att det ska inträffa heller. Jag vet att jag måste ta tag i situationen. Men det är svårt, speciellt när det kan betyda att man förlorar det käraste man har. 




 





                                                                                    Nu ska jag inte yttra mig mer för idag.





 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Sara - Alicias mamma

Hoppas det löser sej!

2009-09-22 07:48:11 http://saralovdahl.blogg.se/
  Elena

Känner igen känslan vännen. En liten fika paus inom kort kanske kan pigga upp dig lite i höstmörkret? / E & J

2009-09-22 22:23:32 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!