Time flies.



Jag har inte haft någon lust till att skriva de senaste dagarna, eller rättare sagt inte någon ork. Deckade i tisdags efter jobbet, och har varit död sedan dess. Däremot har jag & min feber ändå varit på jobbet, allt för att pleasa min boss. Idag mår jag däremot bättre, en bra dag med kort arbetsdag, fika med finaste Ida och shopping med finaste pojkvän. Kvällen fick sig en liten sorgsen törn, men som efter några tårar, tack och lov, slutade bra. Jag är så lyckligt lottad med så fina människor i mitt liv. 

Imorgon har jag en efterlängtad sovmorgon, jobbar 12-19. Efter det blir det att shoppa kräftor med tillbehör inför lördagens lilla kräftskiva som äger rum hemma hos Natta och Micke. Jag står för sallad och hattar, haha, kreativ som jag är. Det är inte en godkänd sommar förens man har haft en kräftskiva, så de så (även om den äger rum i slutet på september). 

Annars skulle jag tippa på en relativt lugn löningshelg. Kanske blir det en skymt utav E och lilla Judith? Ser iaf fram emot ett par timmar på stan i min ensamhet, den här gången utan gnällig pojkvän som bara vill hem. Finaste lämnar mig nämligen för Helsingborg den här helgen. Därför tänker jag nu spendera mina sista vakna minuter tillsammans med honom. 

                                                 

                               
                                                                         Vad gör ni i helgen?







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Linda

Vad gulligt, det kommer behövas..Om vi får den vill säga :). Vi ses imorgon, ska bli supermys! Kram

2009-09-25 12:37:47 http://lthorsell.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!