Liten kräftskiva.



Igår kväll var en mycket trevlig kväll. Det var som sagt liten kräftskiva hemma hos Micke och Natta :) Precis en kväll i min smak, lagom med folk, lagom med dricka, mycket skratt och kom i säng inte allt för sent så att jag är pigg idag. Äntligen fick jag och Natta våra efterlängtade kräftor, haha. Det spelar ingen roll hur mycket jag tvättar mina händer, jag luktar kräfta lång väg. Fotades hej vilt, som alltid när Micke är i farten, och jag antar att det kommer att läggas upp på Facebook. Usch, jag verkligen avskyr Facebook. Avskyr att ha bilder på mig själv ligga ute på nätet (som jag inte valt själv) och att bli taggad till höger och vänster, kaske låter larvigt, men tänk att det kommer att finnas där för all framtid. Har precis tvistat lite med sidan Pixbox angående ett konto jag hade där för många, många år sedan. Hur jag än gjorde, tog bort kontot och raderade bilder, så fanns fortfarande alla mina bilder synliga när man googlade mitt gamla användarnamn. Hate that shit! Men efter ett par mejl till dom så ska förhoppningsvis allt vara borta nu. Tack och lov.. Well, tillbaka till igår. Tack för en mysig kväll kära vänner!






Jag hoppas ni inte har något emot att bli taggade på min blogg ;)







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  elena

Sofia vad fin du var i något så färgglatt. Nu jävlar gjorde du mig glader :) / du räddade min dag från ytterligare psykbryt. Tack!

2009-09-27 13:40:02 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Nadja

Åh va gott med kräftor!

2009-09-27 23:04:14 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!