Kolla dina favoritserier online!



För er som oxå vill se Gossip girl (eller annat valfritt program) online och direkt efter att avsnitten sänts i USA, så måste jag bara tipsa om min favoritsida SurfTheChannel.com. I början tyckte jag det var lite trixit att förstå hur man skulle få igång själva serierna, men jag ska berätta för er ;) Gå in på sidan och klicka er sedan vidare på "Channels". Där hittar ni en massa olika kategorier, och är det en serie ni är ute efter så klickar ni vidare på "Television". Väl där så hittar ni i princip alla serier som sänds i USA. Klicka på den rätta bokstaven för din  serie (G som i Gossip girl) och leta sedan reda på den i listan och klicka på länken. Där hittar du (förhoppningsvis, inte alltid) alla säsonger och avsnitt. Klicka på det avsnitt du vill se och under rubriken Links så klickar du på "Megavideo" om det finns (inte alltid det gör det), och sedan på "Watch this video!", sedan vidare på  "Click to go to host website". Nu kommer du till en PLAY knapp som du klickar på, då kommer oftast reklam att spelas upp, tryck då på PLAY knappen igen så startar serien.

Ibland finns det inte MEGAVideo att välja, då kan man ibland välja andra sidor som Youtube osv. Det kanske låter krångligt, men det är väldigt lätt när man väl vet hur man ska göra. Man kan kolla runt 80 min i sträck, sedan måste man pausa en timma, sedan är det bara på't igen. Jag har nördat mig igenom hela Gossip girl, Desperate Housewives, Real Housewives, One Tree Hill osv på den här sidan. Ska jag kanske döpa om mig till nörd? Hoppas att det fungerar för er :)  







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Linda

Tack för tipset, nu blir det svårt att hålla sig till skolarbete på dagarna. Tur att man har begränsad tid man får titta så jag hinner med lite annat :P..

2009-09-18 14:42:08 http://lthorsell.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!