Thank god it's Friday!



Äntligen fredag. Som nästan alltid på fredagar så unnar jag mig att gå hem lite tidigare från jobbet om det finns möjlighet. Som idag, då fick jag gå hem klockan två :) Har inga som helst planer för helgen, oxå det väldigt skönt. Ska försöka hinna med en liten shoppingrunda, leta efter höstplagg, vinterjacka och höst/vinter skor. Mina tygskor börjar bli i kallaste laget. Hittade föresten ett par riktigt fina tunikor och skortklänningar på jobbet idag. Grejen är den att det är mammakläder, men det kan väl inte göra så mycket? Tänkte iaf ge det ett försök och prova dom om de finns i Tuna Park. Samtidigt är det ju en bra investering för framtiden, haha. Tyvärr blev det inget av den inplanerade kräftskivan den här helgen. Vi får fixa något i mindre skala, för kräftor ska jag ha! ;) Vad ska ni göra i helgen?



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!