Tradera, my love.




Som flera av er säkert redan vet så är jag Traderafrälst sedan ett par år tillbaka. Tidigare har jag bara köpt, men nu oxå börjat sälja. För en gångs skull har jag fått tummen ur och insett att det går att tjäna pengar på allt skräp som bara hänger i garderoberna till exempel. Förra månaden sålde jag en av mina svarta skinnjackor som ändå inte används, pga att den var för stor i storleken. Bara på den affären tjänade jag 900 kr, catching! Ni förstår att det ger mersmak. Har även sålt en helt ny klänning från Style by stars och igår min älskade biker skinnjacka som tyvärr aldrig använts. Även om den bara hängt i garderoben under ett års tid har det tagot emot att sälja den, den är ju så fin, och tänk OM jag en dag skulle vilja använda den, haha. Sådär kan jag hålla på att resonera i evigheter. Idag ska jag packa och posta de senaste paketen, samt lägga upp en svindyr Peak jacka som i princip aldrig använts. Köper någon vinterjackor redan nu tro? Måste underhålla mig med något, är trött på att vara sjuk.




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  elena

Tradera is the shit, honey ;)



Se till att bli frisk nu för vi vill leka med dig också. Gillar inte det här med att det blir så lång tid emellan varje gång. Nu får vi ta oss i kragen vännen. Drick lite Whiskey så är du snart på benen igen ;) / E

2009-09-09 11:55:43 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Sara - Alicias mamma

Tradera is the shit! :D

2009-09-09 12:22:56 http://saralovdahl.blogg.se/
  Nadja

Jag skulle behöva sälja jag med! Men ORKA..haha =) Köper du färdig frankerade kuvert eller hur gör du?



Tack för gratulationen!

2009-09-09 15:18:54 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!