Scorett fall 2010



Imorn tar jag Tessan under armen och beger mig upp mot huvudstaden igen. Vi tänkte spendera ett par timmar (och sedlar) i Skärholmens köpcentrum. Minns jag rätt så ska det vara rätt så bra utbud där :) Spanade in Scoretts nydesignade hemsida precis och såg att de äntligen fått in höstkollektionen som jag så länge gått och väntat på. Hoppas nu verkligen att de finns på plats i butiken oxå, inte bara på hemsidan. Om så är fallet så vet jag en plånbok som kommer att svida lite extra imorn .. ;)



create avatar
Mina favoriter!








K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 1 kommentarer



  elena

Åh har införskaffat mig ankelbootsen med dragkedja, och vi älskar varandra ;)

2010-08-21 19:29:44 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!