New love


Det är ju knasigt hur fort allting kan vända, som det här med mitt humör. Jag har haft en underbar helg, middag med brudarna, husesyn ute hos bror och E, fått se att min Baby har det hur bra som helst i sitt nya hem, räkfrossa med päronen och en massa knas med min ibland väldigt speciella sambo ;) Idag har vi båda legat på soffan hela dagen och varit bakis, han pga av alkoholen och jag har bara blivit som jag umgås helt enkelt. I veckan är det verkligen dags att sätta igång beach 2011, alla de här timmarna på soffan känns vill jag lova ..

Tänkte passa på att visa en del av vad som fick följa med hem i förra helgen då jag och Tessan var på shoppingtur, en väääldigt dyr sådan, haha. Var totalt länsad på kontot när jag kom hem. Stod inne på Scorett i evigheter med säkert tre par skor som jag bara inte kunde släppa. Tillslut vart det de här raringarna. Say hello to my new love;






K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 3 kommentarer



  Tessan

Din nya kärlek är helt underbar. Ser att du haft en toppen helg, va härligt gumman. Känner igen mig i bergodalbanan av känslor som du skrev om i förra inlägget, vill bara att du ska veta att du alltid kan ringa om du behöver prata.

Jaha så Baby bor nu mer hos dom? Gick det inge vidare med katterna? Skönt för henne att bo därute ändå, och att hon ändå är nära tillhands. Saknar dig massor, hoppas vi ses snart gumman. Puss och kram

2010-08-30 19:46:59 http://tingelsson.blogg.se/
  elena

Har du dom där skönheterna på dig på lördag får du fasiken två Virginbullar. Damn you, kvinna. Det där är kärlek på högnivå :D

2010-09-01 17:29:01 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Tessan

Va skönt att din helg blev bra. Du är värd all glädje i världen! :) Åååå min helg var helt fantastisk. Längtar tillbaka så himla mycket att jag håller på att bli tokig. Klart vi ses hos bullmorsan. Måste ha dig där!

Jag slår dig en pling och berättar om resan. Blir så långt och skriva här. Har inte haft tid att skriva om de på bloggen heller :P Puss på dig

2010-09-02 17:14:06 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!