Come to mama!







Efter fyra hårda år tillsammans har min laptop kastat in handduken för gått. Den har ändå pallat trycket rätt länge med tanke på att jag spillt ett par glas vatten över den, vart med på resor, haft den inlämnad 4 ggr, bytt varje liten del och nu har det trådlösa internet lagt av, cd-läsaren, brännaren, de flesta programmen går inte ens att starta och inte ens datan i sig går igång numer. Tur som f a n att jag sparade ner allt jag hade på den bara här om veckan. Hade tänkt vänta tills mellandagsrean med en ersättare, men jag kunde inte hålla fingrarna borta när jag surfade in på netonnet i fredags. Det här får bli min julklapp till mig själv i år :) Komsikomsi..



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!