H&M Autumn 2010







Idag när jag kom hem från jobbet låg H&M's höstkatalog i brevlådan. I vanliga fall brukar jag redan tröttnat på vad som visas i katalogerna, eftersom att jag arbetar med kläderna dagarna i ända. Men den här gången vart jag faktiskt väldigt positivt överaskad :) Tycker överlag att hela det här året har varit bra när det kommer till deras kollektioner, för att inte tala om priserna. Men framför allt älskar jag hösten, när man får börja burra in sig i mjuka koftor, halsdukar, ha stövlar på sig utomhus osv. Kommer definitift ta mig ner på stan för att se om jag kan få tag på några av godsakerna, webshoppen är ju tyvärr ett skämt när det kommer till leveranstider .. bättring!






K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 1 kommentarer



  Natta

Jag ska gå till Actic, gammla Nautilus, inne i vattenpalatset. Det fick bli en mellanvariant, inte billigast, inte dyrast, ingen barnpassning.. Hoppas det känns bra där, men första gången är en gratis provträning så det är bra. :)

2010-07-20 20:01:42 http://nattsingen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!