Idag var Saras sista dag på jobbet, vilket...

img_6807 (MMS)

Idag var Saras sista dag på jobbet, vilket självklart skulle firas/sörjas. Det blev en afterwork med arbetskamraterna på Harrys, som sedan omvandlades till en utekväll med vännerna. Grym kväll, grymma vänner! Nu käkar jag och honeybun kebab, ser på skräckfilm och jag inser just att de där 4 teqila rose shotsen börjat värka.. typiskt, precis innan läggdags. Varför lär man sig aldrig?!? Well, en sak har jag lärt mig, och det är att man ska inte blogga när man e full, så gonatt......



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Sara

Det var en härlig kväll, om vi bortser ifrån att jag hyvlade av mig benet och blev av med cykeln :D Puss

2010-08-01 18:59:54 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!