Sitter på tåget ner till Göteborg för att ...

img_1252 (MMS)

Sitter på tåget ner till Göteborg för att spendera helgen hos min fina Ida :) Har ca en timma kvar, sååå mycket smidigare att ta tåget än att köra bil hela vägen. Vad jag däremot stör mig på är att folk, typ alla utom jag, bråkar om sina sittplatser. Värst var när en stackars gumma som knappt kunde stå vart tvungen att byta platsen hon gjort sig bekväm på för att en ungdom absolut skulle ha fönsterplatsen han betalat för, istället för att sätta sig på den lediga platsen bredvid?! Så typiskt svenskt.. Ser iaf fram emot helgen som jag gissar kommer att bli fartfylld ;) Nu ska jag bege mig mot bistrovagnen här bredvid och köpa något gott innan vi är framme. Om jag vågar lämna min plats obevakad förstås.. ;)



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

tråkigt när folk är sådär mot gamlingar :-/

2010-11-05 13:24:48 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!