Update & shape up!




Helgen hos Ida i Gbg motsvarade alla förväntningar. Fastän jag var iväg så kändes det ändå som att jag var hemma, knepigt, men de kändes som att allt var som det ska vara när jag träffade Ida igen. Hon är en av de väldigt få männsikor som jag verkligen kan öppna upp mig för, som inte dömer och som tillbaka är brutalt ärlig. Jag saknar dig här hemma, vännen! Känner jag mig själv rätt så är jag nog snart tillbaka hos dig igen.
Det blev en hel del skitsnack, en vända på stan och en utkväll på Nivå. Jag blev väldigt överaskad när jag insåg att det är samma pris att gå in på en av Göteborgs stösta klubbar som på lilla Harrys i Eskilstuna, och att spriten dessutom är billigare! Det måste betyda att de tar väldigt överpriser här i stan?! Jo tack. Fick även en skrämande inblick i hur det är att plugga på universitet, vilket jag insåg absolut inte är för mig, haha. Ni brudar har sabbat min akademiska framtid :P

I morgon drar jag vidare på nya äventyr. Tar tio-tåget upp till huvudstaden tillsammans med ett par fina arbetskamrater. Vi ska spendera dagen i Älvsjö på Hälsomässan :) Ser sååå mycket fram emot de, och har gjort ända sedan förra året vi var där. Förhoppningsvis finner jag peppen till att sätta igång träningen igen, det är i princip omöjligt att inte vilja bli mer hälsosam efter att man vart där. Blir det tid över blir det troligtvis en runda inne på mat & vin oxå :) Sedan tar vi oss in till stan för middag och liten barrunda på söder innan tåget går hem mot Eskilstuna igen. Vad ska ni göra i helgen?













K o m m e n t e r a   h ä r
Träning & Hälsa // 2 kommentarer



  Ida

Men du behöver ju inte pluggat nåt jobbigt med massa kemi som vi gör :P

2010-11-16 20:15:16 http://idajessica.blogg.se/
  Linda

ja det va vällan på tiden om det skulle bli av, får se hur länge jag håller på denna gång :P. Planer i helgen?

2010-11-18 22:43:54 http://gangertva.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!