(O)hälsa!






Förra helgens hälsoveckan motsvarade i princip alla mina förväntningar. Allt som fanns föregående år fanns även nu, förutom det jag var ute efter såklart, hantlar. Det var nog min enda besvikelse. Annars så vart vi en hel massa kost/hälsa/träningstips rikare, även en träningsbok och en massa Fitnesstidningar som jag kammade hem för endast en guldpeng. Har man problem med att komma igång med just träning eller att leva lite hälsosammare så är hälsomässan verkligen den perfekta peppen, och om inte de räcker så är alla de perfekt skulpterade kropparna som vandrar runt där inne en rejäl påminnelse om hur man själv behandlar sin kropp, iaf jag ..  

När vi efter ett par timmar kändes oss klara gick vi vidare in på Mat & Vin mässan vägg i vägg (som i mina ögon egentligen borde heta Vin, öl, sprit, shot och kanske lite mat-mässan). Där köpte vi kuponger som sedan kunde användas som biljetter för att få provsamak precis vad man ville. Maten, som var min favorit, var som tur va helt gratis :) Efter en salig blandning av vin, öl, shots, drinkar, ost, tapas, korv, tårtor osv så kände vi oss inte riktigt lika hälsosamma längre, haha, men kul var de. Snacka om den perfekta förfesten!

Begav oss vid stängning in till söder där det blev ett par timmar på en übermysig uteservering, middag och sen en sväng till underbara Vampire Lounge innan det var dags att bege sig hemmåt. Tack fina arbetskamrater för en lyckad kväll!










K o m m e n t e r a   h ä r
Träning & Hälsa // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!