addicted, for sure



Den här veckan har jag fått känna på hur det är att verkligen vara pank, bokstavligt talat. Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag som brukar vara hyffsad på att hålla i pengarna så de åtminstonde räcker månaden ut. Nu, slut efter två veckor, pank. Egentligen skulla jag åkt ner till Ida och Götet den här helgen, vilket jag dumt nog var tvungen att avboka pga pengabrist :( Ibland blir jag så arg på mig själv, att vore de inte för de där fyra par skorna jag köpt så hade jag varit där nu .. Har iaf överlevt den här veckan och stillat mitt shoppingberoende med att istället vara med och shoppa åt min sambo. Seriöst, det hjälper, så länge jag på något vis får vara med och välja ut kläder eller får hålla i en shoppingpåse så känns allt lite lättare. Vadå shopoholic for real?!
Igår efter jobbet tog vi en tur till Frozza där vi spanade smycken, både åt honom och mig. Självklart föll jag för frestelsen och bannade sen mig själv hela kvällen. Fick iaf med mig en underbart fin klocka som jag suktat länge efter och ett par söta ringar. Kolla in deras hemsida, fullt av fina nyheter! Nu får jag banne mig spara mig till London! Hm, och vi som ska till Västerås imorn för att spana efter ny dator till mig ..






I övrigt så har veckan flugit fram i raketfart. Jobbade till och med över på min lediga dag igår för att få in lite extra cash nästa månad som jag annars skulle ha förlorat pga mina sjukdagar. Gårkvällen spenderades som sagt framför Svt och den sista slutdebatten inför valet. OM den gjorde mig kluven, jag som i princip hade bestämt vad jag skulle rösta på innan. Ikväll blir det hemmakväll tillsammans med sambon eftersom att vi sen inte kommer att ses på två helger fremöver då vi båda är iväg på äventyr. Känns som att det var evigheter sedan vi umgicks en lördag, välbehövligt. Till middag riggar vi upp en minikräftskiva, äntligen!







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Tessan

Å va jag älskar den där klockan. Vill också ha! Härligt då kan vi slå våra två panka huvuden ihop då. Är också lus pank! Helt sjukt, men så blir det ibland. Men det blev fattig pga Barcelona resan, och nästa lär inte bli bättre eftersom jag drar till Zürich. Men man har iaf kul för stunden, det är de som räknas :) Hoppas ni får en super mysig kväll. Vi gör som er och tar en myskväll bara P och jag :) Kram

2010-09-18 20:43:37 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!