L.A. Candy & Sweet little lies




I förra veckan när jag låg hemma påbörjade jag mina senaste inköp när det kommer till böcker, Lauren Conrads debut L.A. Candy och uppföljaren Sweet little lies. Helt klart det bästa jag läst på länge! Fastnade inte på de första sidorna, men efter ett par kapitel var jag verkligen fast. Jag har läst nonstop sedan dess, slutar inte förens jag tappar boken på näsan om kvällarna, haha. Man får verkligen en inblick i hur det är att vara med i en realitysåpa och allt som följer med de, vilket är allt annat än en dans på rosor. Älskar ni oxå Lauren och realityserier, och inte har några problem med att läsa på engelska så köp dom!!












K o m m e n t e r a   h ä r
Musik, tv & bok // 2 kommentarer



  Tessan

Å jag vill läsa. Men vet inte när jag ska ha tiden. Vi har fått beställa en pocket här på jobbet, och jag valde en som Jenny Gucci skrivit. Som var gift med Paolo Gucci. Den heter Guccikrigen och där får man en inblick hur det var att vara gift med en modeguru, vilket inte alltid är det bästa. Kan vara lite roligt att läsa när man har lite extra tid nu i höst.

Vi måste ses snart gumman. Hoppas allt är bra. Kram

2010-09-21 08:12:52 http://tingelsson.blogg.se/
  Tessan

Jaha där ser man. Har också hört att den ska vara lite seg till en början men att det blir bättre sen. Så vi får väl se när jag väl får tid att läsa den. Just nu ligger all fokus av min lästid på att plugga placeringsrådgivning.

Å ja de hoppas jag att vi gör. Några planer för helgen? Nästa vecka åker vi på mini semester. Gud så skönt det ska bli, eller va säger du? :)

Ha en bra dag på jobbet min vän.

Kramar

2010-09-22 08:04:21 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!