most wanted



Det blev inget av H&M ikväll, åkte och köpte sushi som jag tog med mig hem till päronen och bjöd på i stället. Sedan har jag spenderat hela kvällen hemma hos dom, blivit ompysslad, snackat en massa skit och gjort en hel del Londonplanering. Nu ligger jag hemma i en tom säng och kollar på Han och hennes, så himla fin film, samtidigt som jag spanar in H&M's hemsida. Hittar en hel del fint som jag skulle kunna tänka mig att klicka hem.














K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 2 kommentarer



  Tessan

Haha ja det var mycket komiskt. Jo det gick bra på mötet. Fick ett härligt besked att alla badrum ska renoveras inom ett år ( om det blir ombildning) Priset blev precis som jag trodde, det blir till 72% av marknadspriset. Så det är ett mycket bra köp faktiskt. Hoppas att tillräckligt många är intresserade nu och att det går lite snabbare nu än innan. Mycket fina kläder från h&m, väskan och skorna blev mina favoriter :)

2010-09-25 10:52:47 http://tingelsson.blogg.se/
  matilda

åh, mycket fint!

2010-09-29 15:13:00 http://cepeunge.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!