Sam Edelman lookalike.





Större delen av den här veckan har jag varit en i mängden tillsammans med alla febriga, snoriga och ömma halsar. Det slog till under tisdagen, och sedan den kvällen har jag mer eller mindre legat deckad. Idag har jag äntligen känt mig feberfri, dock med en hejdundrande förkylning (oxå som alla andra), men jag har iaf gått utanför dörren för första gången sedan tisdagen. Woooonderbar med frisk luft! Självklart måste det firas att jag är "frisk", vilket jag gjorde genom att ta med mig själv på lite skoshopping ikväll. Regeln var att jag bara fick gå in i butiker som säljer just skor, .. och så H&M såklart. Slog till på ett par mer sköna och välbehövliga än snygga vinterstövlar (redan i september, hallå?!) och så ett par godingar som äntligen var halva priset på Din Sko. Egentligen var nog varken de ena paret eller det andra något som jag riktigt var på jakt efter, men jag erkänner, jag har ett problem när det kommer till just skor.  Så sant, så sant ..












K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 1 kommentarer



  elena

åååååh dom där vakcra godingarna har jag också i min samling och vi har älskat varandra ett tag nu och gör det fortfarande, men ett tips, inte för mycket alkohol och halka på de för då slår man halvt ihjäl sig ;)



Skönt att kvinnan är lite piggare. :)

2010-09-13 21:42:03 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!