Germany


Efter en förihelvetes stress-dag för min del släpper jag nu allt för att få lite välbehövlig sömn. Huvudet är påväg att sprängas och vetskapen om att klockan ringer om bara ynka 4 timmar igen får mig att må lite illa. Då bär det av mot Nyköping och Skavsta flygplats för att hinna med planet som ska ta oss till Munchen. Ja, för i helgen drar vi ner till Tyskland där vi hälsar på sambons familj, far & syster, över påsk. Skönt med en liten omväxling i vardagen, och förhoppningsvis slipper jag hettsätandet av både ägg och lösgodis. Har by the way hört att den tyska maten ska vara rätt knepig? Har aldrig varit i Tyskland tidigare så det ska bli kul med något nytt, en välbehövlig minisemester. Sängen var de ja, ska bara gå igenom packningen en gång till ... Glad påsk, mina vänner!



K o m m e n t e r a   h ä r
Resa // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!