Valborg

Valborgsmässoafton har sin egna lilla tradition numera, att fira Ida på födelsedagen och det här året inte minde än hennes 25'e i ordningen. Grattis i förskott gums! Ska bli kul att träffa min fina vän igen :) För egen del ska jag försöka ta det hyffsat lugnt med vinet så att jag är pigg i morgon då det väntar en fyra timmar lång kurs i blodspår för vårat lilla yrväder. Ska bli roligt att se hur hon agerar bland de andra hundarna och om hon klarar av att koncentrera sig på spåret.. eller om det kanske är roligare att rulla sig i gräset ;) Hoppas ni alla har trevlig Valborg!






K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Nadja

Vad gott de där såg ut :) trevlig valborg kram

2011-04-30 19:45:52 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!