i like to move it, move it

Här om dagen sa jag äntligen upp mitt träningskort hos Forever, något jag borde ha gjort för länge sedan. Linda gav mig ett tips om att en bekant till henne ville göra sig av med sitt kort på Balanze (där Linda & Hanna tränar) och jag var snabb med att ta över hennes sista månader, som en liten prova på-period. Förhoppingsvis ger ombyte mig lite ny träningsenergi. Som sagt, 2 och ½ månad kvar till årets Vårrus, vilka är med mig? :)




K o m m e n t e r a   h ä r
Träning & Hälsa // 2 kommentarer



  Tessan

Jag är med dig, har ju lovat mig själv att jag ska klara att springa. Har aldrig i hela mitt liv tyckt det varit roligt att springa och inte heller gjort de. Så nu är det dax för en förändring, men å va tråkigt det är att du slutat på Forever, men förstår dig.

Krams

2011-02-24 10:13:56 http://tingelsson.blogg.se/
  elena

im in honey ;)

2011-02-25 17:11:16 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!