I like to have my money right where I can see them, hanging in my closet!

Knappade hem lite söta vårfavoriter från H&M häromdagen. Det rosa sovlinnet har jag redan ett sedan tidigare, men eftersom att det är så skönt att sova i klickade jag hem ett till i svart. Redan idag fick jag hämta ut paketet på posten, bra jobbat där H&M, ni har bättrat på era leveranstider rejält. Hämtde även ut ett efterlängtat våffeljärn jag bestält från Netonnet. Guld! Nu ska de provas ..






K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 2 kommentarer



  Natta

Typiskt, men jag hade för mig att Sara sa nåt om kryssning då när vi hade bokat. Yes det blir girls only, Linda, Elin och jag som drar. :) Ses nåt snart ändå tycker jag, längesen. Lite vin i helgen/nån helg snart kanske? Kram

2011-03-24 12:18:28 http://nattsingen.blogg.se/
  Tessan

Men gud kvinna va du hittar snygga kläder på H&M. När jag är inne hittar jag inte alls lika mycket. Kanske skulle in och klicka mig runt igen. Otroligt fina klänningar - love!

Å våfflor, vill också ha, men vårt våffeljärn är smäst på att grädda :(

När ses vi?



Puss och kram

2011-03-25 13:00:59 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!