Fahrmania


Efter att ha plöjt igenom den första delen av Sofi Fahrmans Elsatriologi rätt snabbt var jag ju självklart tvungen att även läsa andra delen, Elsas värld. Väldigt enkel och lättroad chicklit, inget tänka, bara läsa. Tycker det är lite skoj att Sofi dragit med en hel del av sina egna vardagsupplevelser i boken, jag skulle inte något emot att byta mitt vardgasliv mot hennes på NY's gator för en tid framöver om man säger så. När jag nu sträckläst både Elsas värld, Sofis blogg och samtidigt spanat in Stylisterna den senaste tiden kan man säga att jag fått en smärre överdos av Fahrmans, så pass att jag till och med drömmer om dem på nätterna. Haha, sjukt, jag vet. Dags att påbörja LC's tredje bok för lite ombyte ..





K o m m e n t e r a   h ä r
Musik, tv & bok // 1 kommentarer



  Natta

Haha, här är en till med Fahrman-överdos. Jag som precis tänkte kolla in senaste avsnittet av stylisterna och samtidigt har Elsas värld på nattygsbordet, kanske borde jag låta bli om inte hon/dom ska börja ingå i mina drömmar också. :P Eller näe, jag tar risken. Heja Caroline! :)

2011-03-22 22:10:13 http://nattsingen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!